Gratulujemy Treflikom udanej akcji! Podsumowanie kampanii na rzecz bezpieczeństwa "Oklaski za odblaski"
Gratulujemy Treflikom udanej akcji! Podsumowanie kampanii na rzecz bezpieczeństwa "Oklaski za odblaski"

Fundacja TREFL zrealizowała w roku 2022/2023 kampanię społeczną pod nazwą "Oklaski za odblaski". Już od samego początku na stronie edukacjaztreflikami.pl dostępna była bezpłatna publikacja w formie książeczki dla dzieci "Trefliki i dobre nawyki: bezpieczeństwo na drodze". W tej uroczej historii dla najmłodszych policyjny ekspert, Marek Konkolewski, wyjaśnia dzieciom podstawowe zasady bezpiecznego poruszania się w przestrzeni miejskiej.

Akcja na dobre wystartowała ona 1 października 2022 w Ogólnopolski Policyjny Dzień Odblasków. Wtedy też odbyła się na kanale "Rodziny Treflików" premiera słynnego już spotu na YouTube "Oklaski za odblaski". Warto wspomnieć, że do dnia 31 stycznia 2023 materiał ten osiągnął aż 206 tysięcy wyświetleń. Na pierwszym etapie kampanii Treflikowy spot wyświetlone w kilkunastu kinach studyjnych oraz w 53 kinach należących do sieci HELIOS. Dzieciom uczestniczącym w seansach rozdawano odblaski przekazane przez firmę  PolarFox. Filmik pojawił się ponadto na monitorach Ergo Areny podczas rozgrywek Treflowych drużyn. Spot wyemitowała również TVP ABC - w sumie ponad 11 tysięcy razy! Oprócz tego można było go jeszcze zobaczyć na monitorach w centrum Handlowym Batory Gdynia, w Gdyńskiej miejskiej komunikacji oraz na nośnikach typu citylight. 

Plakat promujący akcję “Oklaski za odblaski” pojawił się natomiast w biuletynie Informacyjnym Ratuszu Gdynia, na monitorach Gdańskiego lotniska im. Lecha Wałęsy i wielu innych wyeksponowanych miejscach. 

 

Również Pomorska Policja wykazała się dużym zaangażowaniem: w sumie ich przedstawiciele odwiedzili wybrane przedszkola w 19 powiatach, szkoląc dzieci i rozdając im Treflikowe odblaski marki PolarFox. Pomogli też influencerzy, dostarczając stu publikacji na rok!

 

To tylko niektóre z licznych działań promocyjnych, które towarzyszyły kampanii Fundacji Trefla i nie sposób wymienić wszystkich osób i podmiotów, które wzięły w nich udział. Jedno jest pewne - jesteśmy wdzięczni Fundacji Trefla za to, że mogliśmy wspierać jej wysiłki jako partner kampanii. W sumie ponad 5000 certyfikowanych odblasków trafiło na dziecięce kurtki i plecaki, z pożytkiem dla bezpieczeństwa wszystkich użytkowników drogi.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Masz pytanie? Dzwoń! 538 621 150
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl